Cita-cita aku dulu

April 09, 2015

Hai, assalamualaikum!
Selamat malam!

Ngeee. Dah lama tak update cerita kat belog tersayang ni kan.. Rindu gedebam gedebum rasanya.. hehe..

Dulu aku bercita-cita nak jadi pilot. Sebab aku suka travel dan aku suka berada diatas awan. Rasa bebas tahuu. Tapi, disebabkan cita2 yang tak kesampaian. Aku pun verangan nak pasang angan2 kahwin dengan pilot.

Ceh! Pinggang tak seramping pramugari ada hangan nak kan pilot yang kacak lagi berseri. Maap maap.

Tapi tu hangan2 mak jemah je. Well, jodoh tu. Takde sapa yang tahu. Kecuali yang Menciptakanya. Kadang2 kita bercinta bagai nak rak dengan orang tu, tapi endingnya kita dengan orang lain. Tambah pula, yang kita tak kenal. Tambah pula dia seorang juruterbang. Tambah pula kacak dan berseri. Tambah pula kau dah mula lagi inchi Aini. Keh keh keh.

Alahai. Rindulah pada bakal suami. Tazabar rasanya nak berjumpa. Nak tepuk2 muka dia. Walaupun sebenarnya tak tahu siapa gerangannya. Kih kih kih.

Well, while some girls are busy looking for a rich husband, I am busy trying to be a rich wife.

Chow
Me
Muah ciked
Keh keh keh.

You Might Also Like

0 comments

Thank you for leaving some comments here.

Hearts

Loves

Travel lists

Singapore
Brunei
South Korea
Aceh, Indonesia
Jakarta, Jogja, Bandung & Palembang, Indonesia
Mekah & Madinah
Japan