Laluk tidoq

September 27, 2013

Hari ini aku amat, sangat ngantuk akibat ketidakcukupan tidur malam sebelumnya..

Jadi hari ni life aku sangat tak efektif.. Seperti ada pendulum bob berjisim 10 kg sedang bergayut dikelopak mata..

Berat babe!!

Habis kelas yang cuma setengah hari tidak jua melegakan kerna ada diskusi ilmu yg wajib dihadiri..

Sabar!

Jadi selepas tamat majlis aku jurus pulang kerana bayangan bntal tilam dan selimut sudah melambai-lambai untuk berdakapan.. Aduh!

namun itu juga sementara.. Kerna petang, tpat pukul 2.30 aku ada program mentor mentee..argh!!!!! Walhal jam sekarang sudah berdetik ke angka 2.10 petang..

'Takpelah.. Aku nak take a nap je.. Jadilah nak buat pujuk diri ni..''

Take nap punya pasal.. Sekarang, tadaaaaa.. Pukul 2.45 pm.. Dan aku tak solat lagi..

Rushing punya pasal, hampir pukul 3.00 pm aku bru smpai..

Duh!!

Dengan mata yg masih steam giler.. Aku cer tetahan.. Sehinggakan, mentor

'aini awak nie kenapa? Mcam org hisap ganja je..laluk semacam!!'

'saya memang laluk cikgu! Laluk nak tidoq!!' 

Namun ia cuma mampu ku jerit dalam hati.. Aduhai..

Sekian.. Krookhh..zzzZZZ

You Might Also Like

2 comments

  1. tidur yang cukup tu penting..salah satunya adalah untuk awet muda..hehe

    ReplyDelete
  2. Salam singgah, dah lama dah.. hee. studioous.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for leaving some comments here.

Hearts

Loves

Travel lists

Singapore
Brunei
South Korea
Aceh, Indonesia
Jakarta, Jogja, Bandung & Palembang, Indonesia
Mekah & Madinah
Japan